Hoşgeldin, Ziyaretçi
Sitemizden yararlanabilmek için Kayıt olmalısınız.

Kullanıcı Adınız:
  

Şifreniz:
  





Çevrimiçi Forum Ekibi
[-]
Şuanda Çevrimiçi Forum Ekibi Yok :(
Çevrimiçi: 0
Gizli: 0

Çevrimiçi Forum Ekibi
[-]
Şuanda Çevrimiçi Forum Ekibi Yok :(
Çevrimiçi: 0
Gizli: 0

Çevrimiçi Forum Ekibi
[-]
Şuanda Çevrimiçi Forum Ekibi Yok :(
Çevrimiçi: 0
Gizli: 0

Çevrimiçi Forum Ekibi
[-]
Şuanda Çevrimiçi Forum Ekibi Yok :(
Çevrimiçi: 0
Gizli: 0

Forumda Ara

(Gelişmiş Arama)

Forum İstatistikleri
» Toplam Üyeler: 791
» Son Üye: voicey4
» Toplam Konular: 11,091
» Toplam Yorumlar: 12,009

Detaylı İstatistikler

Çevrimiçi:
Toplam: 10 kullanıcı aktif
» 0 Kayıtlı
» 9 Ziyaretçi
Baidu

Son Aktiviteler
Pokerogue: Roguelike Poké...
yazar voicey4
Dün, 9:47
Geçici numara kullanmak m...
yazar Rikitikitak
06-04-2026, 15:33
The hidden cost of high h...
yazar Rikitikitak
06-04-2026, 8:41
A Guide to Conquering the...
yazar Dickens34
06-03-2026, 6:21
Communication Skills and ...
yazar freddie
06-02-2026, 21:11
UFC Fans’ Favorite Way to...
yazar Aries
06-01-2026, 23:09
Düşük ping ayarları olan ...
yazar LunarDestroyerX
05-29-2026, 22:30
Eski bilgisayar için stab...
yazar LunarDestroyerX
05-29-2026, 22:27
Has the CUET PG Exam Fee ...
yazar bhasinjimmy24
05-29-2026, 17:33
Daman Game
yazar damangamelogin
05-28-2026, 9:34

 
  cumartesı ve pazartesının neden kendı ısımlerı yoktur
Yazar: Jiyan - 10-16-2016, 16:33 - Forum: Mizah - Yorumlar (3)

Güzel bir soru 

Cuma ve pazar isminden alıntı yapılmış acaba bunun nedeni bir birine bağlayan gün olduğu içinmi ?

Bence cumartesinin adi Jiyan olmalıydı

pazartesinin erol taş olabilirdi.

Bu konuyu yazdır

  Jiyandan güzel bir itiraf
Yazar: Jiyan - 10-16-2016, 16:30 - Forum: İtiraf - Yorumlar (1)

Burdan itiraf etmek istiyorum küçüken hep bahçelere girer portakal erik calardım
birgün hic unutmam komşu babama söyledi aslında bizi yakaladı ben baya ağlamıştım amcamla birlikte sonra
bizi biraktı gidip babama söylemiş  babam  ertesi gün bir kasa meyve getirdi zaten ozaman pazarcıydı evde
hep meyve olurdu eline sopa aldı amcamla bana dedi bu kasanın hepsini yiceksiniz nasıl ağlıyorduk amcamla Smile

demeki hirsizlik her çocugun başına gelen bir olay Smile

Bu konuyu yazdır

  Yanınızda olmasını istediginiz 3 şey ?
Yazar: Jiyan - 10-16-2016, 16:26 - Forum: Serbest Kürsü - Yorumlar (2)

At avrad silah deh deh deh..

Gerçi avrad kaba oldu kadın olmasa iyi olur tabiki yukardaki espirydi sizin hayatinizda olması gereken 3 şeyi yaza bilirsiniz klasik
huzur mutluk vs gibi cümleler kurmayın daha değişik istekleriniz olsun..

Bu konuyu yazdır

  vikings bir resim :)
Yazar: DamLa - 10-16-2016, 13:02 - Forum: Resim Galerisi - Yorum Yok

Bu film bir arkadaş sayesinde izledim gerekten çok hoş bir dizi beğeni ile izliyorum
ragnar çok yakışıklı karizmatik Smile ayrıldışı eşide çok yabani ve güzel çekici lagertha

[Resim: Vikings1.jpg]

Bu konuyu yazdır

  ruha otopsi
Yazar: Jiyan - 10-16-2016, 12:33 - Forum: Merak Ettikleriniz - Yorum Yok

Merak ettiğim şeyler hep uçuk kaçık oluyor  örnek  ruha otopsi yapıla bilinseydi açaba neler bulurduk veya dokunma yolu ile kişin aklından geçenleri bilmek merak ettiklerinizi siyirli bir sözcükle ögrenmek tüm bunlar güzel olurdu bir anlamda kötü 

bilemiyorum şuan en güzeli meraksız kalmak Smile

Bu konuyu yazdır

  Gurbet sohbet
Yazar: Jiyan - 10-15-2016, 22:08 - Forum: Serbest Kürsü - Yorum Yok

Avrupa chat sohbet odasına katılmak için yukardaki resmi tıklayınız.

Gurbet sohbet Avrupa'nın neresinde olursanız olun ücretsiz ve üyeliksiz Gurbet sohbet odasında sıla hasreti çekenler için hazırladığımız bu gurbet sohbet odası güzel vakitler geçirebilirsiniz


Dünyanın neresinde olursanız olun Gurbet chat odamıza katılabilirsiniz Almanya İngiltere Hollanda Avustralya İsveç İsviçre Avusturya Belçika italya  Kanada Yunanistan Fransa saydığımız bu ülkelerden sohbet odamızda katılabilirsiniz  Hatta dünyanın her yerinden akıllı telefonlarlan ister sabit internetten chat sayfamıza katılarak Türkiye'de yaşayan  akraba ve arkadaşlarınızla Ücretsiz üyeliksiz bedava sohbet yapabilirsiniz

Avrupa sohbet  dünyanın en çok ziyaret edilen gubet chat sitesi..

Bu konuyu yazdır

  En Sevdiğim Tarihi Olay
Yazar: garfield - 10-15-2016, 16:01 - Forum: Genel Kültür - Yorum Yok

Yavuz Sultan Selim Han, henüz şehzade iken gözü ( acem toprakları, İran ) topraklarındadır. Dönemin İran Şahı İsmail tahttadır. Yavuz birgün padişah olduğunda savaşacağı İran Şah'ı yakınen tanımak için bir derviş kıyafeti giyer kollarını yırtar, göğsüne bir dövme yaptırır ve acem topraklarına doğru yola çıkar. Günler sonra vardığı acem diyarında bir barakada yatar kalkar. O dönemler İran'da satranç çok meşhurdur ve Yavuz satraçta önüne çıkan herkezi yener..

Bu haber kısa zaman sonra, çok iyi satranç ustası olan İran Şahı İsmail'in kulağına gider ve şah ismail '' kimmiş o çok iyi satranç oynayan derviş tez getirin '' onu bana der. Zaten Yavuz'un amacıda budur.. Şah ismail ile savaşmadan önce satranç masasında tanımak ister onu.

Şah İsmail : Bre derviş !! Senmisin şahın karşısına vuruşmak için çıkacak derviş?

Yavuz Selim : Bazen bir derviş bile mat eder şahı bu devranda. Bilmezmisin heyy hükümdar?

Kısaca fakat dostca bir sohbetten sonra dizilir satranç taşları.. Yavuz Selim yenilir hemen Şah İsmail'e.. Fakat herkesi yenmiş birinin bu kadar çabuk yenilmesinin altında birşey olduğunu anlar Şah İsmail ve yeni bir oyun teklif eder... Bu sefer Şah İsmail çaresiz, akıl almaz şekilde mat olur.. 

Şah İsmail : Bre derviş Şah'lar mat edilirmi hiç diyerek bir ( tokat atar ) Yavuz Selime.. ( Yavuz bu tokadın altında kalmamak için şöyle der )
Yavuz Selim : Şahların mat edilmeyeceği , danışıklı dövüş olacağını bilseydim ona göre davranırdım elbet.. Benim dahi tavrım ona göre olurdu.. Tokadın cevabını ise bir kaç yıl sonra verecektir.. Bu tokadı unutmamak için kulağına bir küpe takar. ( Kulağına küpe olsun deyimi buradan gelmektedir. )

Onun Yavuz Sultan Selim Han olduğunu hala anlamayan Şah İsmail'in sarayından bir şiir okuyarak ayrılır Yavuz.

Sanma şahım herkesi sen sadıkane yar olur
Herkesi sen dost mu sandın belki ol ağyar olur
Sadıkane belki ol alemde serdar olur
Yar olur ağyar olur serdar olur didar olur.. 

Aradan yıllar geçer Yavuz padişah olur.. Yavuz İran üzerine sefer düzenler ve 2 ordu Çaldıran ovasında karşılaşır. İnsanın başını ağrıtacak gibi bir kan kokusu vardır havada ve Yavuz kazanmıştır savaşı. Savaş bittiğinde Şah İsmail yenilmiş ve savaş meydanından kaçmıştır. Yıllar önce kulağına taktığı küpeyi çıkarma zamanı gelmiştir, çıkarır ve Yavuz Sultan Selim Şah İsmail'e şu mektubu gönderir..

'' Ben sana mat olacağını yıllar önce Tebriz sarayında, satranç masasında söylemiştim. Fakat sen küçümseyici bakışın, önünde basit bir oyundan başka birşey göremiyordun.. Erkeklik değil sarayında bir dervişe tokat atmak.. Atacaksan tokadı böyle er meydanında atacaksın !! ''

Bu konuyu yazdır

  Sitemizde Dj Programları
Yazar: garfield - 10-15-2016, 15:23 - Forum: Müzik - Yorumlar (2)

Online chat sohbet hizmetlerimizi ücretsiz aktardığımız gibi aynı zamanda sohbet odalarımız içerisinde canlı yayın akışı hizmetide veriyoruz. Anonslu şekilde her 2 saatte değişen dj'lerimizin yayın akışı sayesinde daha eğlenceli bir chat platformu sergiliyoruz. Yayın alan dj arkadaşlarımızın farklı yayın formatlar doğrultusunda bizleri eğlendirdiklerini unutmayarak, formatlarına uygun istek taleplerinde bulunabiliriz. İstediğimiz parçayı sevdiklerimize armağan edip, karşımızdaki konuştuğumuz arkadaşlarımızı sevindirmemiz mümkündür.. Dj olma gibi bir niyetiniz olması halinde, sitemiz içerisinde online halde sorumluluk yapan dj sorumlularımız ( Bluesman , HayaL ( She ) Cix ) arkadaşlarımız ile görüşüp şartları konuşabilirsiniz..

Bu konuyu yazdır

  İtiraf Ediyorum!
Yazar: garfield - 10-15-2016, 15:17 - Forum: İtiraf - Yorumlar (1)

Kendi hür iradem ile, hiç bir baskı altında kalmadan yayını en sevdiğim ve keyif alarak dinlediğim dj'i itiraf ediyorum..Smile Ardı ardına istenen istekleri bile çalma çabası gösteren, farklı şiirler okuyarak insanlara huzur vermeye çalışan, namı değer piskopat decaay Dj HayaL ( She ) yayınını en sevdiğim dj'dir.. :Smile Buradan teşekkürlerimi sunup, başarılarının devamını diliyorum..

Bu konuyu yazdır

  Aşkın Adı
Yazar: Jiyan - 10-15-2016, 12:41 - Forum: Aşk Sevgi - Yorumlar (2)

Aşk
 Öncelikle şunu belirtelim aşk önüne gelene hissetilen duygu degildir aşk kalıcı hasarlar bırakır kişide yani 3 4 5 6 7 kişi hayatınıza girer hepsine aşk olmanız imkansız 

aşk ve sevgiyi tanımlamak çoğu insanın başından geçen ve genelde hüsran ile sonuçlanan aşk hikayelerini bilirsiniz  ama günümüzde  Aşk ayaklar altına alınmıştır Mesela örnek vermek istersek bir insanın hayatında sadece bir defa sevebilir Sadece bir kez aşık olabilir cümlesini  her fırsatta tekrarlıyorum


çocukluk aşkınız olur çocuk olduğunuz için bu çocukluk aşkını sayılmaz bir deriz ve geçeriz  ikinci aşkınız biter ve buna hata deriz olmadı hak etmiyordu beni diye düşüne biliriz  üçüncü ilişkide hiçbir bahaneniz olamaz Eğer 3  cü kişide bitiyor 4 başlıyorsanız  Bunun adı aşk olmaktan çıkar yani ismini aşk sevgi diyemeyiz


Çünkü aşk dediğimiz olay ürekli birine aşık olmak değildir ya da sürekli biriyle birlikte olmak değildir İnsan hayatında sadece bir kişiyi sevebilir bir kişi hayatına girebilir doğru bir kişiyi asla unutamaz diğerleri tamamen alışkanlık doyumsuzluk kendini tatmin etmektir

Bu konuyu yazdır